viernes, 12 de septiembre de 2008

Ratlles noves

Benvolguts Montbrionencs, la circulació ha canviat una miqueta. Poden veure al "Correlot" que han possat unes bandes maravelloses (no de música) sinó pels vehicles, no sabem si són perquè no corrin els cotxes o per aixafar-los. Bé la cuestió és que també han fet unes pintures al terra pels aparcaments, no sabem si són aparcaments municipals o de propietat privada com podem veure.

A part, pinten fins i tot les bandes que arriven a les voreres, per moltes pintures, guals, bandes o cualsevol altre artilugi, la gent fa el que li dona la gana. Aquest gual és per propietat privada, per cert hi ha gual? Perquè pinten el terra amb groc doncs?

De cuant que als tombs on es dificulta la visió del conductor i es priva la traçada a vehicles que amb algún cas d'emergència tenen que passar si pot aparcar? Quin coneixament tenen aquests que fan les ratlles? Per mi que són les que es pasen per sota el nas.
Quina vergonya de poble.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Que el pueblo este hecho un desastre ya no me importa a mis casi 60 años he visto de todos los colores, pero lo que si me preocupa que actuaciones negligentes atenten contra la seguridad de los vecinos motorizados que se desplazan por el "Correlot" a la atura del laller Mont-Camp. Alli en la esquina han depositado un remolque de color óxido, sin nunguna placa reflectante. Si un día faltara el alumbrado público cualquier vehículo podría estamparse contra este objeto metálico que ocupa una plaza de aparcamiento y al parecer no paga impuesto de circulación, por esto los vehículos que sí lo pagamos deberíamos porder ocupar este aparcamiento, ya que dicen que montbrió ha crecido en número de habitantes y consecuentamente de vehículos pero se han reducido las plazas de aparcamiento, o sea que nadie viene a vivir a Montbrió pero tampoco ha visitar nuestros comercios ya que no hay donde aparcar como el agravante que los pocos aparcamientos que hay los acupan remolques que les brilla por su ausencia una correcta señalización y la placa de contribución.

Anónimo dijo...

Amb aquest senyor li dono tota la raó, que hi fa aquell remolc allí?

Anónimo dijo...

Hecha la lei hecha la trampa, nos quitan el remolque y nos colocan un todo terreno que si te fijas tiene muy caducada la revisión de ITV, lo cual quiere decir que un coche que no pasa ITV no puede circular si seguimos tirando de la cuerda un coche que no circula no paga impuestos, seguro etc, y si afinem mes prim un trasto estacionado en la via pública que no esta asegurado su dueño es responsable de los daños que se pueda hacer cualquier vianante motorizado o no. El saber no cupa lugar pero la ignorancia tampoco."Visca Montbrió"