martes, 29 de septiembre de 2009

Gran circo


Suposo que tothom s'ha donat compte de que a Montbrió del Campo hi va un circ. Hi ha cartells per tot el pueblo. Per cert, com és que es diu Capellete i no Capillita? Quins muñecos de la T.V. venen? Els del temps del Miliki i Fofito, o els Tele Tubbies?

Vengüenza els hi tindria que dar de no saber ni al poble que són. Jo hi aniria per veure que a lo millor parlen un altre idioma que no està reconegut, ni prou estès, així a lo millor el circ són ells mateixos, o més aviat els ninots.

Visca el pueblo de Montbrió, sea del Campo, del Camp o del antiguo Tarragona.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Amb aquests comentaris demostres tindra menys incultura tu, que tota la gent del circ.
Això es la demostració de la gran cultura d'una petita (per sort) part de convilatants de Montbrió.
Mans netes, germans petits i grans

ER€
ER€

Anónimo dijo...

Tens tota la raó, tinc menys incultura que tots els del circ, és a dir tinc més cultura que més d'un, ja que jo vaig estudiar a Montbrió i reconec que no vaig tindre sort amb els mestres. Per sort gent com tu ens ajuda a pujar el poble. Felitictat a tots els que tenen més cultura que un pobre desgraciat com jo. Komik.

Anónimo dijo...

hola! Bon dia! Anònims! Fà cosa de 2 setmanes que estic vivint a Montbrió , el vostre poble i ara el meu , ja que m'el sento meu i m'agrada molt! he estat llegint comentaris, critiques, i explicacions , de tot el que hi ha amb aquest bloc i algunes em semblen bones i d'altres una mica desencertades, però es el que té quan es fan critiques a l'oposició! Feta la meva introducció us faig saber que , he vist el cartell del circ aquest el devant de casa meva i del primer que em vaig fixar va ser del nom del poble!!! si us plau!!! Montbrió del Campo......de veritat que cap membre de l'Ajuntament els podia fer rectificar el cartellet o engantxar-hi el damunt un cartell nou i ven escrit! aniré visitant el bloc....gràcies per tot. Visca Montbrió !

tocalsbe dijo...

Moltes gràcies i ben vingut/da a Montbrió. Ja veuràs que aquest blog fa crítica de tot, ja sigui d'un partit o d'un altre, no té miraments, i és obert a tothom. Espero que es faci un bon us.

Komik

Anónimo dijo...

Molb bé això de les critiques de tot, ara falta demostrar-ho.
Volem fotos de l'acera de devant dels Mobles Francesh, que pasa.
Mans netes, germans petits i grans

ER€
ER€

Anónimo dijo...

Montbrió del Campo.. que és això!!!! Que sapigueu que estic encontra dels circs que porten animals, ja que no tenen les seves condicons prioritàries de vida. Abans els circs servien per tapar la incultura que tenia el personal sobre els animals. A percert, els espectacles m'agraden i estàn molt aconseguits per les infrestructures que porten.

Salut!

Anónimo dijo...

Del campo,del camp es igual¿No? som de Montbrió i es lo que importa,podriem ser de la marca,que per cert te un encant molt especial:Som lo que som Montbrionecs